FAQ Поиск Пользователи Регистрация  Вход  
Украинский KIA-клуб
Правила клубаЕжегодные взносы
Клубная символикаБлижайшая встреча

Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 30.12.19, 20:56:54


Вже пару днів машина стоїть на приколі(

не доїхавши додому пару кілометрів, почув шум під капотом і наче втрату потужності. Скинувши газ і дозволивши машині їхати без нагрузки, шум не минув. В один момент заглохла...Дав постояти трохи, завів, шум наче минув, поїхав...дотягнув так додому з незрозумілими стуками/брязканнями - при цьому машина їде, але коли додаєш газу, шумить з двигуна. Їдучи по селу, глох пару разів на нерівностях, особливо коли помаленьку їхав.

Вже в гаражі включив ELMку, зчитав помилки - бо Check Engine загорітися встиг. Отримав P0014 i P0076. По симптомах описаних в інтернеті для цих помилок замовив сам клапан, але не 2435525000 який іде в каталозі і якого чекати місяць, а аналог його 243552G000. Коли прийшов забирати, виявилося що вони не однакові, не став брати.

Сьогодні знову був час полізти до машини і пошукати що не так. Вирішив зняти і чистити мити клапан, а заодно перевірити яка робоча напруга на нього подається. При включеному запаленні наміряв 7.2В, а коли завів машину - то 9В((( Клапан сам напряму підключив до джерела 12В, він робочий, легко рухається. Масло змінив, але від цього нічого не змінилося.

Судячи з того що по машині всюди іде 12В, виходить клапан в нормі. поміряв його опір - 8.5 Ом. Є підозра що десь щось коротить або...не знаю що робити, може хто з подібним стикався.

Гнати машину на станцію не варіант - саме новорічні свята офіційні сервіси всі будуть працювати лише на папері, а по нормальному почнуть аби числа з 10. Гаражних спеціалістів не знаю, зазвичай обходжуся своїми силами - але все ж треба знати з чого почати

Собі думаю наступні варіанти - десь окислена маса - але яка саме? якщо напруга є, але не та що слід, і помилка P0076 на це вказує, то виходить при 9 вольтах клапан не відкривається, і двигун не може адекватно працювати при нагрузці, тільки на холостих
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 31
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение magnum1977 31.12.19, 00:39:19


Может проблема в генераторе, нормально машина выдает 14,2-14,4 вольт, окислившаяся масса тоже не может быть, если есть стук или свист может проблема в обгонной муфте, подшипниках и т.д. Замерь выход с генератора и тогда все станет ясно.
Изображение
magnum1977

Аватара пользователя
стажер
 
Сообщения: 140
Зарегистрирован: 25.01.09, 22:01:27
Откуда: Донецк
Возраст: 43
Авто: Magentis NEW
Реальное имя: Алексей

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение VALERIUS 31.12.19, 07:50:53


magnum1977 писал(а):Может проблема в генераторе, нормально машина выдает 14,2-14,4 вольт, ...

13.7-14.2 Но дело точно не в генераторе.
VALERIUS

Аватара пользователя
Вредный но справедливый
 
Сообщения: 19964
Зарегистрирован: 04.03.06, 17:57:44
Откуда: Киев,Вигуровщина
Возраст: 46
Авто: KIA Sportage 2.0 CRDI 4WD
Реальное имя: Валера

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение adum 31.12.19, 09:51:04


Sergio225 писал(а):При включеному запаленні наміряв 7.2В, а коли завів машину - то 9В

это нормально ,клапан управляется ШИМ (Широтно-импульсная модуляция).
Проверяется клапан путем подачи на него 12в на ХХ ,при этом обороты должны снизиться ,вплоть до остановки двигателя .
Sergio225 писал(а): виявилося що вони не однакові,

Клапан нового образца немного короче старого ))))
CARENS 2.0 CRDI 6мкпп 7 мест + WEBASTO TERMO TOP E (греет меня и мое авто)
Изображение ИзображениеИзображение
adum

Аватара пользователя
корифей
 
Сообщения: 2415
Зарегистрирован: 26.12.08, 09:19:37
Откуда: Харьков
Возраст: 50
Авто: CARENS 2.0 CRDI 2008 6mt 7p
Реальное имя: Игорь

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 31.12.19, 11:35:01


adum писал(а):
Sergio225 писал(а):При включеному запаленні наміряв 7.2В, а коли завів машину - то 9В

это нормально ,клапан управляется ШИМ (Широтно-импульсная модуляция).
Проверяется клапан путем подачи на него 12в на ХХ ,при этом обороты должны снизиться ,вплоть до остановки двигателя .

тобто клапан в моторі, і в цей же час фішка знята, а наприклад з того ж акума 12 вольт дати на клапан?
перевіряв клапан просто подаючи на нього 12 вольт, клацає.

Sergio225 писал(а): виявилося що вони не однакові,

Клапан нового образца немного короче старого ))))[/quote]

але якщо все ж настане потреба - вони взаємозамінні чи ні?
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 31
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение adum 31.12.19, 12:36:59


Sergio225 писал(а):тобто клапан в моторі, і в цей же час фішка знята, а наприклад з того ж акума 12 вольт дати на клапан?

Да . При подаче 12в клапан откроется ,муфта провернется ,фазы сдвинутся ,в итоге ,начнут падать обороты ХХ ,вплоть до остановки .
Sergio225 писал(а):вони взаємозамінні чи ні?

естественно .
https://www.drive2.ru/l/5620655
CARENS 2.0 CRDI 6мкпп 7 мест + WEBASTO TERMO TOP E (греет меня и мое авто)
Изображение ИзображениеИзображение
adum

Аватара пользователя
корифей
 
Сообщения: 2415
Зарегистрирован: 26.12.08, 09:19:37
Откуда: Харьков
Возраст: 50
Авто: CARENS 2.0 CRDI 2008 6mt 7p
Реальное имя: Игорь

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 31.12.19, 15:27:32


почистив клемми що йдуть від комп'ютера на масу. Всі помилки зникли. прогрів машину, працює тихо і рівно, скинув фішку з датчика, подав 12 вольт - миттєво відрубилася. Але святкувати було рано(

Виїхав з гаража, не газуючи. Виїхав на дорогу, вирішив прокатити трасою - але ще туди не доїхавши, почув знайоме стрекотання/дизеління - судячи з усього, якийсь клапан((( проявляється коли давати нагрузку. Звук дуже нагадав хлопаючі клапани на шістці з досафу, на якій здавав свого часу на права.

Виходить, або датчик дає неправильні показання, або це муфта CVVT. Знайомий порадив перевірити тиск масла, але не знаю, чи в нас є такий параметр

Просто наосліп міняти і датчик і муфту не хочеться, та і ціни не копійки. Брати б/у - неясно що і як воно працювало до того

Щодо датчика/клапана - він то робочий, легко ходить, але паспортних 6-8 Ом я на ньому так і не побачив при 20 градусах - навмисне міряв кілька разів, опір блукав в межах 10-13 Ом. Тому може і він
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 31
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение adum 31.12.19, 15:40:42


Sergio225 писал(а):але паспортних 6-8 Ом я на ньому так і не побачив при 20 градусах - навмисне міряв кілька разів, опір блукав в межах 10-13 Ом.

А теперь подумай ,от чего может измениться сопротивление соленоида ? Провод тоньше стал или к-во витков увеличилось ?
Все нормально с сопротивлением ,не в нем проблема ....
CARENS 2.0 CRDI 6мкпп 7 мест + WEBASTO TERMO TOP E (греет меня и мое авто)
Изображение ИзображениеИзображение
adum

Аватара пользователя
корифей
 
Сообщения: 2415
Зарегистрирован: 26.12.08, 09:19:37
Откуда: Харьков
Возраст: 50
Авто: CARENS 2.0 CRDI 2008 6mt 7p
Реальное имя: Игорь

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 31.12.19, 15:46:37


adum писал(а):
Sergio225 писал(а):але паспортних 6-8 Ом я на ньому так і не побачив при 20 градусах - навмисне міряв кілька разів, опір блукав в межах 10-13 Ом.

А теперь подумай ,от чего может измениться сопротивление соленоида ? Провод тоньше стал или к-во витков увеличилось ?
Все нормально с сопротивлением ,не в нем проблема ....


якщо опір норм, то виходить клапан теж? відповідно лишається знімати клапанну кришку і дивитися саму муфту. якщо щось пропустив, підкажіть

Posted after 23 hours 5 seconds:
схоже проблема більш механічна. не знайшов нічого кращого аніж зняти клапанну кришку, спробувавши ланцюг, зрозумів що певно він своє відходив - піддається для руху в усі сторони

https://youtu.be/AQRL-vIJPpA

думаю змінити ланцюг. хочу ще спершу дістатися до колінвала, щоб прокрутити його і виставити мітки, а то є підозра що на розподільчих валах перестрибнули зубці(((
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 31
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 24.01.20, 12:41:30


загалом минули свята, загнав машину в ремонт...на жаль варіант з датчиками відпав як такий( проворот вкладишів і капіталка(((

тепер питання в наступному - на станції пропонують купувати бу колінвал - притому шукати такий щоб не був вироблений і ставити під нього оригінальні вкладиши - аргументують тим що по каталогах нема ремонтних, а відповідно в ресурс то не закладено виробником проточка колінвала і встановлення ремонтних вкладишів

По двигунах G4KD знайшов багато інфи по капремонту, і про ті ж самі ремонтні вкладиши фірми Taiho M657A-025 - які ставили на аналогічні двигуни які капіталилися.

Зі слів самих же майстрів, хоч вкладиши провернули, критичних задирів нема - тобто шліфовка мала б все вирішити.

Якщо хто робив капіталку по даному двигуну, відпишіться які варіанти були і що робили
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 31
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение magnum1977 24.01.20, 15:49:29


Sergio225 писал(а):загалом минули свята, загнав машину в ремонт...на жаль варіант з датчиками відпав як такий( проворот вкладишів і капіталка(((

тепер питання в наступному - на станції пропонують купувати бу колінвал - притому шукати такий щоб не був вироблений і ставити під нього оригінальні вкладиши - аргументують тим що по каталогах нема ремонтних, а відповідно в ресурс то не закладено виробником проточка колінвала і встановлення ремонтних вкладишів

По двигунах G4KD знайшов багато інфи по капремонту, і про ті ж самі ремонтні вкладиши фірми Taiho M657A-025 - які ставили на аналогічні двигуни які капіталилися.

Зі слів самих же майстрів, хоч вкладиши провернули, критичних задирів нема - тобто шліфовка мала б все вирішити.

Якщо хто робив капіталку по даному двигуну, відпишіться які варіанти були і що робили

Я бы на твоем месте списался с ребятами из капавер, они на этих движках собаку слопали, может чего нибудь дельного и подсказали. https://www.youtube.com/channel/UCcmUAh ... YUZUOgACOQ , ну или с этими парнями https://www.youtube.com/channel/UCI9rrt ... rkXQsdrMww
Изображение
magnum1977

Аватара пользователя
стажер
 
Сообщения: 140
Зарегистрирован: 25.01.09, 22:01:27
Откуда: Донецк
Возраст: 43
Авто: Magentis NEW
Реальное имя: Алексей

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение sergsmyk 24.01.20, 16:40:05


какой пробег?
Изображение
sergsmyk

корифей
 
Сообщения: 2135
Зарегистрирован: 17.11.08, 08:10:35
Откуда: Киев, Троещина
Возраст: 36
Авто: Magentis 2.0 АТ

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 24.01.20, 20:04:40


sergsmyk писал(а):какой пробег?

150 K
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 31
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій


Вернуться в Magentis 2005-2010

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: старлей и гости: 3


cron