FAQ Поиск Пользователи Регистрация  Вход  
Украинский KIA-клуб
Правила клубаЕжегодные взносы
Клубная символикаБлижайшая встреча

Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 30.12.19, 20:56:54


Вже пару днів машина стоїть на приколі(

не доїхавши додому пару кілометрів, почув шум під капотом і наче втрату потужності. Скинувши газ і дозволивши машині їхати без нагрузки, шум не минув. В один момент заглохла...Дав постояти трохи, завів, шум наче минув, поїхав...дотягнув так додому з незрозумілими стуками/брязканнями - при цьому машина їде, але коли додаєш газу, шумить з двигуна. Їдучи по селу, глох пару разів на нерівностях, особливо коли помаленьку їхав.

Вже в гаражі включив ELMку, зчитав помилки - бо Check Engine загорітися встиг. Отримав P0014 i P0076. По симптомах описаних в інтернеті для цих помилок замовив сам клапан, але не 2435525000 який іде в каталозі і якого чекати місяць, а аналог його 243552G000. Коли прийшов забирати, виявилося що вони не однакові, не став брати.

Сьогодні знову був час полізти до машини і пошукати що не так. Вирішив зняти і чистити мити клапан, а заодно перевірити яка робоча напруга на нього подається. При включеному запаленні наміряв 7.2В, а коли завів машину - то 9В((( Клапан сам напряму підключив до джерела 12В, він робочий, легко рухається. Масло змінив, але від цього нічого не змінилося.

Судячи з того що по машині всюди іде 12В, виходить клапан в нормі. поміряв його опір - 8.5 Ом. Є підозра що десь щось коротить або...не знаю що робити, може хто з подібним стикався.

Гнати машину на станцію не варіант - саме новорічні свята офіційні сервіси всі будуть працювати лише на папері, а по нормальному почнуть аби числа з 10. Гаражних спеціалістів не знаю, зазвичай обходжуся своїми силами - але все ж треба знати з чого почати

Собі думаю наступні варіанти - десь окислена маса - але яка саме? якщо напруга є, але не та що слід, і помилка P0076 на це вказує, то виходить при 9 вольтах клапан не відкривається, і двигун не може адекватно працювати при нагрузці, тільки на холостих
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 368
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 32
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение magnum1977 31.12.19, 00:39:19


Может проблема в генераторе, нормально машина выдает 14,2-14,4 вольт, окислившаяся масса тоже не может быть, если есть стук или свист может проблема в обгонной муфте, подшипниках и т.д. Замерь выход с генератора и тогда все станет ясно.
Изображение
magnum1977

Аватара пользователя
стажер
 
Сообщения: 140
Зарегистрирован: 25.01.09, 22:01:27
Откуда: Донецк
Возраст: 43
Авто: Magentis NEW
Реальное имя: Алексей

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение VALERIUS 31.12.19, 07:50:53


magnum1977 писал(а):Может проблема в генераторе, нормально машина выдает 14,2-14,4 вольт, ...

13.7-14.2 Но дело точно не в генераторе.
VALERIUS

Аватара пользователя
Вредный но справедливый
 
Сообщения: 20091
Зарегистрирован: 04.03.06, 17:57:44
Откуда: Киев,Вигуровщина
Возраст: 47
Авто: KIA Sportage 2.0 CRDI 4WD
Реальное имя: Валера

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение adum 31.12.19, 09:51:04


Sergio225 писал(а):При включеному запаленні наміряв 7.2В, а коли завів машину - то 9В

это нормально ,клапан управляется ШИМ (Широтно-импульсная модуляция).
Проверяется клапан путем подачи на него 12в на ХХ ,при этом обороты должны снизиться ,вплоть до остановки двигателя .
Sergio225 писал(а): виявилося що вони не однакові,

Клапан нового образца немного короче старого ))))
CARENS 2.0 CRDI 6мкпп 7 мест + WEBASTO TERMO TOP E (греет меня и мое авто)
Изображение ИзображениеИзображение
adum

Аватара пользователя
корифей
 
Сообщения: 2417
Зарегистрирован: 26.12.08, 09:19:37
Откуда: Харьков
Возраст: 51
Авто: CARENS 2.0 CRDI 2008 6mt 7p
Реальное имя: Игорь

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 31.12.19, 11:35:01


adum писал(а):
Sergio225 писал(а):При включеному запаленні наміряв 7.2В, а коли завів машину - то 9В

это нормально ,клапан управляется ШИМ (Широтно-импульсная модуляция).
Проверяется клапан путем подачи на него 12в на ХХ ,при этом обороты должны снизиться ,вплоть до остановки двигателя .

тобто клапан в моторі, і в цей же час фішка знята, а наприклад з того ж акума 12 вольт дати на клапан?
перевіряв клапан просто подаючи на нього 12 вольт, клацає.

Sergio225 писал(а): виявилося що вони не однакові,

Клапан нового образца немного короче старого ))))[/quote]

але якщо все ж настане потреба - вони взаємозамінні чи ні?
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 368
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 32
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение adum 31.12.19, 12:36:59


Sergio225 писал(а):тобто клапан в моторі, і в цей же час фішка знята, а наприклад з того ж акума 12 вольт дати на клапан?

Да . При подаче 12в клапан откроется ,муфта провернется ,фазы сдвинутся ,в итоге ,начнут падать обороты ХХ ,вплоть до остановки .
Sergio225 писал(а):вони взаємозамінні чи ні?

естественно .
https://www.drive2.ru/l/5620655
CARENS 2.0 CRDI 6мкпп 7 мест + WEBASTO TERMO TOP E (греет меня и мое авто)
Изображение ИзображениеИзображение
adum

Аватара пользователя
корифей
 
Сообщения: 2417
Зарегистрирован: 26.12.08, 09:19:37
Откуда: Харьков
Возраст: 51
Авто: CARENS 2.0 CRDI 2008 6mt 7p
Реальное имя: Игорь

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 31.12.19, 15:27:32


почистив клемми що йдуть від комп'ютера на масу. Всі помилки зникли. прогрів машину, працює тихо і рівно, скинув фішку з датчика, подав 12 вольт - миттєво відрубилася. Але святкувати було рано(

Виїхав з гаража, не газуючи. Виїхав на дорогу, вирішив прокатити трасою - але ще туди не доїхавши, почув знайоме стрекотання/дизеління - судячи з усього, якийсь клапан((( проявляється коли давати нагрузку. Звук дуже нагадав хлопаючі клапани на шістці з досафу, на якій здавав свого часу на права.

Виходить, або датчик дає неправильні показання, або це муфта CVVT. Знайомий порадив перевірити тиск масла, але не знаю, чи в нас є такий параметр

Просто наосліп міняти і датчик і муфту не хочеться, та і ціни не копійки. Брати б/у - неясно що і як воно працювало до того

Щодо датчика/клапана - він то робочий, легко ходить, але паспортних 6-8 Ом я на ньому так і не побачив при 20 градусах - навмисне міряв кілька разів, опір блукав в межах 10-13 Ом. Тому може і він
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 368
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 32
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение adum 31.12.19, 15:40:42


Sergio225 писал(а):але паспортних 6-8 Ом я на ньому так і не побачив при 20 градусах - навмисне міряв кілька разів, опір блукав в межах 10-13 Ом.

А теперь подумай ,от чего может измениться сопротивление соленоида ? Провод тоньше стал или к-во витков увеличилось ?
Все нормально с сопротивлением ,не в нем проблема ....
CARENS 2.0 CRDI 6мкпп 7 мест + WEBASTO TERMO TOP E (греет меня и мое авто)
Изображение ИзображениеИзображение
adum

Аватара пользователя
корифей
 
Сообщения: 2417
Зарегистрирован: 26.12.08, 09:19:37
Откуда: Харьков
Возраст: 51
Авто: CARENS 2.0 CRDI 2008 6mt 7p
Реальное имя: Игорь

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 31.12.19, 15:46:37


adum писал(а):
Sergio225 писал(а):але паспортних 6-8 Ом я на ньому так і не побачив при 20 градусах - навмисне міряв кілька разів, опір блукав в межах 10-13 Ом.

А теперь подумай ,от чего может измениться сопротивление соленоида ? Провод тоньше стал или к-во витков увеличилось ?
Все нормально с сопротивлением ,не в нем проблема ....


якщо опір норм, то виходить клапан теж? відповідно лишається знімати клапанну кришку і дивитися саму муфту. якщо щось пропустив, підкажіть

Posted after 23 hours 5 seconds:
схоже проблема більш механічна. не знайшов нічого кращого аніж зняти клапанну кришку, спробувавши ланцюг, зрозумів що певно він своє відходив - піддається для руху в усі сторони

https://youtu.be/AQRL-vIJPpA

думаю змінити ланцюг. хочу ще спершу дістатися до колінвала, щоб прокрутити його і виставити мітки, а то є підозра що на розподільчих валах перестрибнули зубці(((
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 368
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 32
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 24.01.20, 12:41:30


загалом минули свята, загнав машину в ремонт...на жаль варіант з датчиками відпав як такий( проворот вкладишів і капіталка(((

тепер питання в наступному - на станції пропонують купувати бу колінвал - притому шукати такий щоб не був вироблений і ставити під нього оригінальні вкладиши - аргументують тим що по каталогах нема ремонтних, а відповідно в ресурс то не закладено виробником проточка колінвала і встановлення ремонтних вкладишів

По двигунах G4KD знайшов багато інфи по капремонту, і про ті ж самі ремонтні вкладиши фірми Taiho M657A-025 - які ставили на аналогічні двигуни які капіталилися.

Зі слів самих же майстрів, хоч вкладиши провернули, критичних задирів нема - тобто шліфовка мала б все вирішити.

Якщо хто робив капіталку по даному двигуну, відпишіться які варіанти були і що робили
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 368
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 32
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение magnum1977 24.01.20, 15:49:29


Sergio225 писал(а):загалом минули свята, загнав машину в ремонт...на жаль варіант з датчиками відпав як такий( проворот вкладишів і капіталка(((

тепер питання в наступному - на станції пропонують купувати бу колінвал - притому шукати такий щоб не був вироблений і ставити під нього оригінальні вкладиши - аргументують тим що по каталогах нема ремонтних, а відповідно в ресурс то не закладено виробником проточка колінвала і встановлення ремонтних вкладишів

По двигунах G4KD знайшов багато інфи по капремонту, і про ті ж самі ремонтні вкладиши фірми Taiho M657A-025 - які ставили на аналогічні двигуни які капіталилися.

Зі слів самих же майстрів, хоч вкладиши провернули, критичних задирів нема - тобто шліфовка мала б все вирішити.

Якщо хто робив капіталку по даному двигуну, відпишіться які варіанти були і що робили

Я бы на твоем месте списался с ребятами из капавер, они на этих движках собаку слопали, может чего нибудь дельного и подсказали. https://www.youtube.com/channel/UCcmUAh ... YUZUOgACOQ , ну или с этими парнями https://www.youtube.com/channel/UCI9rrt ... rkXQsdrMww
Изображение
magnum1977

Аватара пользователя
стажер
 
Сообщения: 140
Зарегистрирован: 25.01.09, 22:01:27
Откуда: Донецк
Возраст: 43
Авто: Magentis NEW
Реальное имя: Алексей

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение sergsmyk 24.01.20, 16:40:05


какой пробег?
Изображение
sergsmyk

корифей
 
Сообщения: 2137
Зарегистрирован: 17.11.08, 08:10:35
Откуда: Киев, Троещина
Возраст: 36
Авто: Magentis 2.0 АТ

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 24.01.20, 20:04:40


sergsmyk писал(а):какой пробег?

150 K
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 368
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 32
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение Sergio225 02.03.20, 21:11:00


загалом вердикт/резюме по моїй ситуації. Застукав мотор. Конкретніше провернуло вкладиш на 1 циліндрі, розкололо шатун.
Замінив колінвал, шатун, ланцюг і купу дріб'язку. Пошліфували голову, "відрегулювали клапани - стаканчиками, методом підточування. 3 тижні вбили на те щоб вивести блок - його як виявилося трохи повело. багато часу пішло через безвідповідальність майстра якому то возили(((
Сьогодні забрав машинку, поки катаю на бензі, майстер сказав що першої тисячі буде достатньо, далі повернуся на газ

клапан cvvt і розподільчі вали - в ідеалі. задирів в циліндрах нема. "Юбки" поршнів взагалі ледь притерті - майстер сказав що певно ще з старішої якої партії поставили з хорошого металу)))

ціна питання 1.5К
Sergio225

завсегдатай
 
Сообщения: 368
Зарегистрирован: 07.11.16, 21:11:01
Откуда: 21км від Рівного
Возраст: 32
Авто: Kia Magentis 2.0 2008
Реальное имя: Сергій

Re: Помилки P0014 i P0076 - клапан CVVT

Сообщение N.N. 02.03.20, 21:15:05


Т.е. G4KD и задиры не наш вариант? :)
Изображение
N.N.

Аватара пользователя
мегафлудер
 
Сообщения: 16783
Зарегистрирован: 10.06.08, 20:09:24
Возраст: 39
Авто: OPTIMA
Реальное имя: Александр

След.

Вернуться в Magentis 2005-2010

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4