ArtemKIARIO2011 17.07.23, 10:51:43
Доброго дня! Нещодавно став власником авто KIA RIO 2011 року випуску, хечбек, двигун 1.4, G4EE. В авто попередня власниця, заливала оливу 0w20 Hyuindai/Kia, говорила, що раз залила 5w30, але двигун на ній працював шумніше, і тому знову лила далі цю оливу 0w20. Після купівлі авто, так як оливу замінювали 9 тис км тому, одразу її замінив, але оскільки літо ,і 0w20 має дуже низьку в'язкість, за порадою сервісу, ну а переглянувши оригінальний мануал на англійській мові, вирішив залити оливу Shell 5w30. Після заміни помітив, що тепер стук гідрокомпенсатіорів триває не кілька секунд при запуску на холодну, а уже по стуі поки двигун не прогріється. Наскільки я розмію, 0w20 через нижчу в'язкість дозволяє швидше проникати в гідрокомпенсатори. От тому і виникає питання, що робити, зливати нещодавно замінену оливу і переходити на 0w20, або можливо на 0w30, чи залишити все як є і не звертати увагу на стук гідрокомпенсаторів? Чи можливо порадите заливати далі 5w30, але іншого виробника не Shell? Прошу Вашої поради!